Telefonens Historia ;D



1. En av dom allra första fasta telefonerna som kom.
2. Ungefär så här såg min första mobiltelefon ut, då var ja 8 år : ) 
3. Puderdosan, en söt liten mobil . Men de e vell de enda!
4. Woho Första Mobilen som kom. vägde ganska mkt. Min morfar hade en när han var ung haha.
5. Jävligt cool!
6. Pussofon, riktigt söt o ha i hallen men jobbigt när man blir röd, för den färgar av sej.
7. Liknande pussmun telefonen, verkar va jobbigt o hålla i den bara :P
8. BlingBling tillbehör kan alltid vara bra o ha!
9. jag vet inte riktigt vad de e för nån sorts mobil men skulle inte tacka nej om ja fick en.
10. Klackskon passar in på mig, har mååånga skor ;D
11. Kobran e min personliga favorit. älskar o ringa med en sån .
12. Dior isnt cheap , but its HOT !
13. Världens dyraste Diamant mobil. A womens best friend ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0